نسخه چاپی

پرداخت درون برنامه ای یا In-App Billing این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا یک فروشگاه در برنامه‌ی خود راه‌اندازی کنید و محتوای دیحیتال موردنظرتان را در آن بفروشید. به‌طور مثال، می‌توانید از پرداخت درون برنامه ای برای فروش محتواهایی که امکان دانلود دارند، مانند فایل‌های موسیقی و همچنین محتواهای مجازی، مانند سکه‌های داخل بازی و یا بروزرسانی برخی از بخش‌های برنامه که به تجربه بهتر کاربران منجر می‌شود، استفاده کنید. شیوه‌ی پرداخت درون برنامه ای همانند شیوه‌ی خرید برنامه‌های غیررایگان است. بنابراین کاربران شما فرآیند پرداخت مشابهی را تجربه می‌کنند و می‌توانند به‌راحتی خرید کنند.

در بخش راهنمای پرداخت درون برنامه ای می‌توانید جزئیات مرتبط با پرداخت درون برنامه‌ای در بازار را پیدا کنید. برای مثال بازار از انواع مختلف محصولات درون‌برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند تا بتوانید با استفاده از روش‌های درآمدی گوناگونی شرایط درآمدزایی برنامه خود را تعریف کنید. تمام این محصولات در پنل پرداخت بازار (بخش محصولات/خدمات) قابل تعریف شدن هستند.

پرداخت درون برنامه ای

همان‌طور که پیش از این گفتیم می‌توانید روش‌های متفاوتی را برای درآمدزایی برنامه خود در نظر بگیرید. یکی از ویژگی‌ سرویس اشتراک که برای شکل دیگری از درآمدزایی برنامه شما در نظر گرفته شده، سرویس اشتراک است. اشتراک محصولی این امکان را به شما می‌دهد تا محتوا، خدمات، یا ویژگی‌هایی را به کاربران برنامه‌تان با صورت‌حساب‌های دوره‌ای ماهانه یا سالانه بفروشید. می‌توانید اشتراک‌ها را تقریباً برای تمام انواع محتوای دیجیتال در بازی یا برنامهٔ خود تعریف کنید تا برای فروش در دسترس کاربران قرار بگیرند. می‌توانید ویژگی‌های جدید سرویس اشتراک را در بلاگ توسعه دهندگان بازار مطالعه کنید.

تخفیف پویا هم به عنوان یکی دیگر از سرویس‌های پرداخت بازار با توجه به نیاز توسعه دهندگان بازار به فروش یک محصول به کاربران با قیمت‌های متفاوت، برای توسعه دهندگان بازار فراهم شده است. در مورد تخفیف پویا بیشتر بخوانید.

بیشتر بخوانید:

به مطالب ارائه شده چه امتیازی می‌دهید؟
محل نوشتن دیدگاه ...

اگر در مورد محتوا نظر یا پیشنهادی دارید لطفا برای ما بنویسید.

زمان انتشار: ۱۴۰۰-۰۲-۱۲ ۱۱:۱۴

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۷:۱۸