اهمیت به بازخوردهای کاربران، همیشه نتایخ مثبتی به همراه داشته و از مهم‌ترین دلایل ارتقا و بهبود برنامه بوده و همچنین باعث ایجاد تعاملی مطلوب و پسندیده مابین کاربران و توسعه‌دهندگان است. در همین راستا به توسعه‌دهنده توصیه می‌شود در ارسال پاسخ به نظرات کاربران، نسبت به تمامی نکاتی که در ادامه آمده است کمال توجه را داشته باشد، در غیر این‌صورت پاسخ‌هایی که موارد ذیل را نقض نماید، غیرقابل تایید هستند.

  • استفاده از الفاظ و عبارات رکیک
  • عدم رعایت ادب و یا تهدید کاربر در پاسخ به کاربر
  • تبلیغ به نفع یا علیه برنامه‌های دیگر یا توسعه‌دهنده‌ها در پاسخ به نظر
  • هر نوع محتوای متناقض عرف جامعه
  • نقض قوانین جمهوری اسلامی ایران
  • هرگونه محتوای سیاسی
  • توهین به مقدسات، قومیت‌ها، اقوام یا اشخاص
  • تبلیغات به هر نوعی
  •  هرگونه لینک به سایت‌های دیگر، کانال تلگرامی (این موارد بایستی در توضیحات برنامه ذکر گردد.)
  • درخواست اطلاعات شخصی کاربران (شماره تماس، ایمیل و …)
  • شماره تلفن، آدرس سایت، ایمیل و اطلاعات تماس (این موارد می‌بایست در بخش اطلاعات پشتیبانی ذکر گردند.)
  • نام کاربری افراد در سایت‌های مختلف مانند Yahoo ID و …
  • دعوت به چت
  • پاسخ‌های غیرمرتبط با نظر کاربر
  • استفاده از جملاتی نظیر: نظرتو ویرایش کن، ستاره بده، امتیاز بده و غیره.
  • استفاده از کلماتی مانند هک، فیلتر، فیلترشکن، vpn، برنامه برگزیده، برنامه منتخب، تخفیف، جایزه، قرعه‌کشی و امثالهم
  • پاسخ‌های غیر‌مرتبط با برنامه در پاسخ به نظرات       
  • ارجاع کاربر به سایر کانال‌های دریافت برنامه
  • اشاره به سایر مارکت‌ها‌
  • ارائه لینک دریافت مستقیم
  • لینک یا اشاره به سایر برنامه‌ها
  • ارائه‌‌ی هرگونه مشوق (سکه، جایزه و ... ) برای دریافت سایر برنامه‌ها
  • اشاره به تخفیف سایر برنامه‌ها
  • درخواست ثبت نظر در مقابل ارائه‌ی به‌روزرسانی برای برنامه
  • درخواست از کاربر برای ثبت نظر ۵ ستاره
  • ارائه‌ی راه‌های ارتباطی به کاربر جهت خرید برنامه
  • عدم ارائه‌ی راه‌حل مناسب به کاربر در صورت وجود هر گونه مشکل در کارکرد برنامه
  • تکرار حروف بی‌معنی در هنگام پاسخ‌دهی