بیش از ۴۵ میلیون کاربر برنامه بازار را نصب کردهاند و در سال ۹۹ بیش از ۱/۶ میلیارد نصب و بهروزرسانی انجام دادهاند.
با انتشار برنامه و بازی در بازار از قابلیتها و ابزارهای بهروز پنل توسعهدهندگان بهرهمند شوید، کسبوکار خود را به بیش از ۴۵ میلیون کاربر بازار ارائه دهید و درآمد کسب کنید.
۱۵ درصد. از سال ۱۴۰۰ بازار با هدف رونق صنعت برنامهها و بازیها و کمک به رشد توسعهدهندگان، سهم خود از فروش اولین ده میلیارد ریال هر توسعهدهنده را از ۳۰ به ۱۵ درصد کاهش داد.
نتایج بررسی هر برنامه توسط ده آنتیویروس معتبر به کاربران بازار اعلام میشود
۰۹ آذر ۱۴۰۱کاربران بازار از این پس میتوانند پیش از نصب هر برنامه یا بازی ایرانی، نتایج بررسی امنیت آن را توسط ده آنتیویروس جهانی ببینند. در تازهترین نسخهی بازار، گزارش بررسی امنیتی ده آنتیویروس بازار به صفحه «جزییات» هر برنامه و بازی اضافه شده است. با این قابلیت، نتایج بررسی سلامتسنجی هر برنامه در اختیار کاربر…
بازار از این پس بهروزرسانی برنامهها را خودکار منتشر میکند
۲۵ آبان ۱۴۰۱با توجه به درخواستهای توسعهدهندگان و در راستای بالا بردن رضایتمندی آنها و رساندن زودتر آپدیت برنامهها به دست کاربران، بازار تصمیم گرفته است که اقدام به انتشار خودکار بهروزرسانیهای برنامهها کند. در این تصمیم، جز شمار محدودی از برنامهها که دارای شرایط زیر باشند، تمام آپدیتها پس از بارگذاری، بین ۱ تا ۳ ساعت…
شیوه محاسبه امتیاز برنامه و بازیها در بازار تغییر میکند
۰۷ تیر ۱۴۰۱با هدف تاکید بیشتر بخش امتیازات کاربران روی «وضعیت فعلی» برنامه و بازیها، بازار شیوه محاسبه امتیاز کاربران را تغییر خواهد داد. با توجه به این تغییرات، وزن نظرات جدیدتر نسبت به نظرات قدیمی در اپلیکیشن بازار بیشتر خواهد شد. محمد تکلو مدیر محصول بازار در مورد دلایل رخ دادن این تغییر میگوید: «با شکل…
میانگین ماهانه دانلود برنامه در شش ماه اول سال ۱۳۹۹ بیش از ۲۳۳ میلیون و بیشینه آن ۲۵۰ میلیون دانلود در ماه بوده است.
در سال ۹۹ بیش از ۱۴ میلیون کاربر از برنامهها و بازیهای توسعهدهندگان بازار خرید کردهاند.
تا پایان سال ۱۳۹۹ مجموع درآمد توسعهدهندگان از خرید درونبرنامهای، اشتراک و خرید برنامه از بازار ۷۵۸ میلیارد تومان بوده است.
پشتیبانی هدفمند فنی بازار از دو مسیر تماس و تیکت با روشهای تحلیلی و تحقیقی حل مساله
توسعهدهندگان بازار از ابزارها و قابلیتهای بهروز پنل توسعهدهندگان مانند ورود با بازار، رهانش تدریجی، تبلیغات و امکان بارگذاری چند بسته در یک رهانش بهرهمند میشوند.