بیش از ۴۵ میلیون کاربر برنامه بازار را نصب کردهاند و در سال ۹۹ بیش از ۱/۶ میلیارد نصب و بهروزرسانی انجام دادهاند.
با انتشار برنامه و بازی در بازار از قابلیتها و ابزارهای بهروز پنل توسعهدهندگان بهرهمند شوید، کسبوکار خود را به بیش از ۴۵ میلیون کاربر بازار ارائه دهید و درآمد کسب کنید.
۱۵ درصد. از سال ۱۴۰۰ بازار با هدف رونق صنعت برنامهها و بازیها و کمک به رشد توسعهدهندگان، سهم خود از فروش اولین ده میلیارد ریال هر توسعهدهنده را از ۳۰ به ۱۵ درصد کاهش داد.
شیوه محاسبه امتیاز برنامه و بازیها در بازار تغییر میکند
۰۷ تیر ۱۴۰۱با هدف تاکید بیشتر بخش امتیازات کاربران روی «وضعیت فعلی» برنامه و بازیها، بازار شیوه محاسبه امتیاز کاربران را تغییر خواهد داد. با توجه به این تغییرات، وزن نظرات جدیدتر نسبت به نظرات قدیمی در اپلیکیشن بازار بیشتر خواهد شد. محمد تکلو مدیر محصول بازار در مورد دلایل رخ دادن این تغییر میگوید: «با شکل…
بازار رویداد «گیمهایپ» را با هدف ساخت بازیهای هایپر کژوال برگزار میکند
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساخت بازیهای هایپر کژوال یکی از مرسوم و بهترین راههای تیمسازی و محک زدن توانایی توسعهدهندگان بازیهای موبایلی در بازه زمانی کوتاه است. با این هدف، بازار در تیر و مرداد ۱۴۰۱ رویداد «گیمهایپ» را با پنلهایی از بازیسازان و ناشران معتبر از سراسر جهان برگزار خواهد کرد. این رویداد شامل ۵۰۰۰ دلار جایزه نقدی…
با هدف بهبود خدمات به توسعهدهندگان، آمار «نصب از بازار» جایگزین «نصب فعال» میشود
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱بازار با توجه به بازخوردهای توسعهدهندگان و با هدف بهبود خدماتش، از اول خرداد ۱۴۰۱ آمار «نصب از بازار» را جایگزین «نصب فعال» میکند. در نتیجه این تغییر، کاربران به جای تعداد نصب فعال هر برنامه یا بازی، تعداد نصب آن برنامه از بازار را مشاهده خواهند کرد. آمار نصب از بازار از ابتدای خرداد…
میانگین ماهانه دانلود برنامه در شش ماه اول سال ۱۳۹۹ بیش از ۲۳۳ میلیون و بیشینه آن ۲۵۰ میلیون دانلود در ماه بوده است.
در سال ۹۹ بیش از ۱۴ میلیون کاربر از برنامهها و بازیهای توسعهدهندگان بازار خرید کردهاند.
تا پایان سال ۱۳۹۹ مجموع درآمد توسعهدهندگان از خرید درونبرنامهای، اشتراک و خرید برنامه از بازار ۷۵۸ میلیارد تومان بوده است.
پشتیبانی هدفمند فنی بازار از دو مسیر تماس و تیکت با روشهای تحلیلی و تحقیقی حل مساله
توسعهدهندگان بازار از ابزارها و قابلیتهای بهروز پنل توسعهدهندگان مانند ورود با بازار، رهانش تدریجی، تبلیغات و امکان بارگذاری چند بسته در یک رهانش بهرهمند میشوند.