نسخه چاپی
پیشخان تبلیغات در گشتوگذار
تبلیغات در بازار با معرفی تبلیغات جستوجو در بازار آغاز شد و با «گشتوگذار در بازار» ادامه پیدا میکند. در این پست مراحل مربوط به ساخت کمپین تبلیغاتِ «گشتوگذار در بازار» را معرفی میکنیم.
ایجاد کمپین تبلیغات گشتوگذار
۰- در منو تبلیغات بخش «آغاز تبلیغات» را مطالعه کنید و قرارداد گشتوگذار در بازار را بپذیرید.
۱- بعد از پذیرفتن قرارداد، بخش «کمپینها» و بعد «ایجاد کمپین جدید» را انتخاب کنید.
۲- برای شروع طراحی کمپین، «تبلیغات گشتوگذار در بازار» را انتخاب کنید. (برای آشنایی با تبلیغات جستوجو در بازار کلیک کنید.)
۳. در مرحله اوٖل (جزییات عمومی) نام کمپین را بنویسید و نام بسته موردنظر را انتخاب کنید. وضعیت کمپین را مشخص کنید (فعال/متوقف) و تاریخ آغاز و پایان کمپین را انتخاب کنید. در این مرحله اگر از Tracker استفاده میکنید گزینه «از Tracker استفاده میکنم.» را فعال کنید و لینک Tracker را بنویسید.
۴. در مرحله بعد (تنظیم قیمت) قیمت متوسط هر نصب کامل (Target Cost Per Install) را بنویسید، بودجه کل کمپین را مشخص کنید و حداکثر بودجهای که مایلید روزانه از بودجه کل کمپین کسر شود را وارد کنید. (برای آشنایی بیشتر با قیمت متوسط هر نصب کامل (TCPI) (لینک پست دوم) را ببینید.) انتخاب شهر نمایش آگهی در حال حاضر فعال نیست. در آخر «ایجاد کمپین» را انتخاب کنید. پس از چند دقیقه نمایش برنامه شما در صفحات جزییات برنامه بازار آغاز میشود.
بررسی کمپینها
۱. در پیشخان توسعهدهندگان بازار › تبلیغات › کمپینها میتوانید لیستِ هر دو دسته تبلیغاتِ «گشتوگذار در بازار» و «جستوجو در بازار» و اطلاعات مربوط به هر کمپین را مشاهده کنید. با کلیک بر هر کمپین، جزییات مربوط به آن نمایش داده میشود.
۲. در بخش آمار، نموداری از تعداد نصب کامل در بازههای زمانی مختلف و در جدول پایین صفحه جزییات روزانه کمپین مانند مبلغ متوسط هر نصب کامل (CPI)، تعداد نصب کامل و مقدار بودجه مصرفی را مشاهده میکنید.
به مطالب ارائه شده چه امتیازی میدهید؟
محل نوشتن دیدگاه ...
اگر در مورد محتوا نظر یا پیشنهادی دارید لطفا برای ما بنویسید.
زمان انتشار: ۱۴۰۰-۰۳-۲۵ ۱۱:۲۶
آخرین بهروزرسانی: ۱۴۰۰-۰۳-۲۵ ۱۱:۲۷