تبلیغات هوشمند بازار
در این مطلب در مورد تبلیغات هوشمند بازار و نحوه کارکرد این سرویس صحبت خواهیم کرد. سرویسی که مانند متخصص مارکتینگ محصول شما عمل کرده و برنامهتان را به شکلی هدفمند به جذب کاربران جدید موثر هدایت میکند.
تبلیغات هوشمند بازار چگونه کار میکند؟
تبلیغات هوشمند به عنوان جدیدترین محصول تبلیغات در بازار با استفاده از هوش مصنوعی به توسعه دهندگان کمک میکند تا با زمان و هزینه کمتر کمپین تبلیغاتی خودشان را بسازنند. در طراحی این کمپین توسعه دهندگان تنها بودجه تبلیغات و مبلغ هر نصب را مشخص خواهند کرد و هوش مصنوعی فرآیند انتخاب و پیشنهاد کلیدواژه را به شکل خودکار انجام خواهد داد.
بهینهسازی اتوماتیک کمپین بهصورت لحظهای و تعداد نصب دلخواه و بدون نیاز به یادگیری مفاهیم پیچیده تبلیغات از ویژگیهای اصلی این محصول محسوب میشود. در نتیجه این بهینهسازی کارفرما مانند دیگر انواع تبلیغ درگیر اضافه کردن یا ویرایش کلیدواژهها و کار با پنل تبلیغات نخواهد شد. به طور کلی عدم نیاز به یادگیری مفاهیم پیچیده تبلیغات، افزایش نصب باکیفیت برنامه، مشخص کردن تعداد نصب دلخواه و صرفهجویی در زمان و هزینه از مهمترین ویژگیهای تبلیغات هوشمند بازار برای توسعه دهندگان محسوب میشود.
در این نوع تبلیغات کاربران بازار که کلیدواژههای مرتبط با برنامه یا کمپین تبلیغاتی شما را جستجو میکنند، در نتایج جستجو خود به برنامه شما خواهند رسید.
ایجاد کمپین
برای ایجاد کمپین تبلیغات هوشمند بازار توسعه دهنده در گام اول باید اطلاعات کلی کمپین که شامل نام آن، موضوع کمپین، بازه زمانی، محصول هدف را مشخص کند. در تنظیمات مربوط به قیمت نیز توسعه دهنده باید بخشی از بودجه تبلیغات را برای استفاده در آن کمپین اختصاص دهد. در این بخش قیمت پیشنهادی توسعه دهنده برای دریافت هر نصب از نمایش تبلیغ و حداکثر بودجه روزانه کمپین مشخص خواهد شد.
باید در نظر داشت که توسعه دهنده میتوان در هر زمان پس از ایجاد کمپین، نسبت به ویرایش کمپین اقدام کند. این بخش شامل ویرایش بودجه و حداکثر بودجه روزانه، قیمت پیشنهادی نصب و بازه زمانی کمپین میشود. قابل توجه است در صورتی که ویرایش، ناظر بر کاهش بودجه کمپین باشد، مبلغ کاهش یافته به بودجه تبلیغات باز خواهد گشت.
قابل ذکر است که تبلیغات هوشمند براساس شرایط زیر متوقف یا حذف خواهد شد:
- در صورت خاتمه مدت زمان تعیینشده برای کمپین
- اتمام بودجه کمپین
- در صورتی که میزان استفاده توسعهدهنده از محصول هدف در یک روز از میزان تعیینشده برای حداکثر بودجه روزانه کمپین تجاوز کند. در این حالت کمپین توسعهدهنده صرفاً برای مدت باقیمانده از آن روز متوقف میگردد
- در هر زمان که توسعهدهنده به صلاحدید خود کمپین را متوقف یا حذف کند
در نهایت میتوانید سوالات خود در رابطه با سرویس تبلیغات هوشمند بازار را از طریق ثبت تیکت در پیشخان بازار یا تماس با پشتیبانی توسعه دهندگان بازار به شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۷۹۸ در میان بگذارید.
بیشتر بخوانید:
به مطالب ارائه شده چه امتیازی میدهید؟
اگر در مورد محتوا نظر یا پیشنهادی دارید لطفا برای ما بنویسید.
زمان انتشار: ۱۴۰۱-۰۳-۲۸ ۰۹:۵۸
آخرین بهروزرسانی: ۱۴۰۱-۰۳-۲۸ ۰۹:۵۸