با ویژگی‌های جدید سرویس اشتراک بازار آشنا شوید

۱۱ شهریور ۱۴۰۰

سرویس اشتراک بازار هر روز در حال کامل‌تر شدن است و حال ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه شده که کمک می‌کند با امکانات گسترده‌تری به پشتیبانی از کاربران، ارائه خدمات تازه‌ و راهنمایی آن‌ها دسترسی داشته باشید.

گزینه‌های بیشتر و مدیریت بهتر

پیش از این بازه‌های زمانی قابل برنامه‌ریزی در سرویس اشتراک بازار تنها یک ماهه و یک ساله بود اما حالا توسعه دهندگان می‌توانند اشتراک‌ها را در بازه‌های متنوع‌تری که شامل دوره‌های ۶۰ روزه، ۹۰ روزه و ۱۸۰ روزه هم تعریف کنند. همچنین در صورتی که کاربران شما به هر دلیلی و به خاطر نارضایتی درخواست بازگشت پول پرداخت شده خود برای اشتراک را داشته باشند، با تایید از سمت توسعه دهنده امکان بازگشت پول به کاربران ممکن خواهد بود.

از این به بعد در سرویس اشتراک بازار کاربران می‌توانند وضعیت اشتراک را با جزئیات بیشتری مشاهده کنند و وضعیت اشتراک کاربران با سه وضعیت فعال، رو به اتمام و منقضی شده قابل تفکیک خواهد بود. رابط کاربری سرویس اشتراک بازار نیز نسبت به گذشته تغییراتی داشته و حالا به شکل بهینه‌تری قابل استفاده است. 

فراهم شدن امکان خرید مجدد اشتراک از بازار من نیز از جمله ویژگی‌های جدید این سرویس محسوب می‌شود. در ضمن کاربران حالا به شکل دقیق‌تری در بازه‌های زمانی مختلفی از وضعیت اشتراک خود با خبر خواهند شد. برای مثال برای بهبود فرایند اطلاع رسانی به کاربر در زمانی که اشتراکش در حال اتمام است،  ۳ مرتبه اعلان و پیامک برای او ارسال خواهد شد.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن Bazaar-sub.jpg است

پیش از این، در صورتی که کاربری اشتراک برنامه شما را خریداری می‌کرد، به جز در فاصله 3 روز مانده به موعد اتمام اشتراک، امکان تمدید اشتراک را نداشت. به عبارتی اگر کاربری اشتراک 30 روزه برنامه شما را خریداری می‌کرد، در روز دهم اشتراک این امکان را نداشت که اشتراک 90 روزه شما را خریداری کند و بایستی تا روزهای انتهایی اشتراک 30 روزه خود صبر می‌کرد. اما حالا این امکان فراهم شده است که کاربران در هر لحظه بتوانند اشتراک خود را تمدید کنند و بازه اشتراک خود را افزایش دهند.

دیگر قابلیت جدید اضافه شده به این سرویس به افزوده شدن اشتراک جدیدی با عنوان اشتراک 5 دقیقه‌ای مربوط می‌شود که با هدف تسهیل فرآیند تست توسعه‌دهندگان صورت گرفته است. در انتها می‌توانید پیشنهادهایی که به نظر شما به استفاده توسعه دهندگان یا کاربران از سرویس اشتراک کمک می‌کند را از طریق پشتیبانی به اطلاع بازار برسانید تا در به‌روزرسانی‌های آتی شاهد آن‌ها باشید. جزییات بیشتر را در پیشخان بازار دنبال کنید.


بیشتر بخوانید: