به‌روزرسانی خدمات توسعه دهندگان بازار

۰۸ شهریور ۱۴۰۰

وب‌سایت و پیشخان توسعه دهندگان بازار با هدف توان‌مندسازی توسعه‌دهندگان و پاسخ‌گویی مؤثرتر به نیازهای آنان بروزرسانی شد. 

بروزرسانی وب‌سایت توسعه‌دهندگان بازار در چند مرحله مختلف، از جمله بازطراحی و ارتقاء رابط کاربری وب‌سایت، بروزرسانی محتوای مستندات و افزودن دسته‌بندی‌ها و مستندات جدید صورت گرفته است. 

افزودن بخش «تبلیغات» به دسته‌بندی‌های اصلی، ازجمله تغییرات ‌وب‌سایت توسعه‌دهندگان است. هدف از ایجاد این دسته‌بندی جدید، آگاهی‌ بخشیدن به توسعه‌دهندگان در‌مورد راه‌کارهای بازار در بالا‌بردن تعداد کاربران و افزایش تعداد نصب برنامه و بازی‌‌ بوده است. تبلیغات بازار از سرویس‌های مختلفی ازجمله «تبلیغات در جستجو» و «تبلیغات در گشت‌وگذار» تشکیل شده، که در هر کدام از این بخش‌‌ها سعی شده با توضیح مفاهیم ضروری و کاربردی، ارائه آموزش‌های لازم و پاسخ‌گویی به سؤالات متداول، مسیر موفقیت برنامه و بازی برای شما هموارتر شود.

در قسمت قوانین انتشار وب‌سایت، بخش جدیدی به نام «آکادمی» افزوده شده است. در این بخش، اطلاعاتی تکمیلی درمورد انواع قوانین انتشار برنامه و بازی در بازار به شما آموزش داده شده تا بتوانید برنامه و بازی خود را آسان‌تر منتشر کنید. اطلاعات مربوط به خطاها، دسترسی‌ها، بدافزارها و راهنمای کپی‌رایت از جمله مستندات بخش آکادمی است.

برای شروع همکاری با بازار، آماده‌سازی برنامه یا بازی، آشنایی با پیشخان، فرآیند‌های مالی، پرداخت درون‌برنامه‌ای و آشنایی با قابلیت‌‌ها و سرویس‌های فنی بازار می‌توانید از مستندات دسته‌بندی «راهنما» کمک بگیرید. افزون‌بر این موارد، دسته‌بندی‌های جدیدی، از جمله دسته‌ی «رشد برنامه‌» به این قسمت افزوده شده که در مورد چگونگی موفقیت برنامه و بازی در بازار، اطلاعات بیشتری ارائه می‌دهد.  

شما می‌توانید در قسمت جستجوی صفحه‌ی اصلی وب‌سایت توسعه دهندگان بازار محتوای مورد نظر خود را به‌آسانی پیدا کنید. همچنین، در بخش «سؤالات متداول» سعی شده به پرتکرارترین پرسش‌های مطرح‌شده از سوی توسعه‌دهندگان پاسخ داده شود. اما درصورتی‌که با مطالعه‌ی محتوای موجود به پاسخ سؤالات خود دست پیدا نکردید، می‌توانید با پشتیبانی بازار نیز در ارتباط باشید.

همزمان با وب‌سایت، پیشخان توسعه‌ دهندگان بازار نیز بروزرسانی شده است. افزون‌بر بازطراحی فهرست پیشخان و بهبود رابط کاربری آن، به‌منظور هدایت دقیق‌تر توسعه‌دهندگان و کاهش وابستگی‌ آنان به پشتیبانی بازار، به امکانات مختلف پیشخان چندین راهنما افزوده شده است. 

توسعه دهندگان بازار

ابزارها و گزینه‌های متعددی در پیشخان توسعه‌دهندگان وجود دارد که نحوه‌ی کار با آن‌‌ها نیازمند ارائه اطلاعات بیشتر است. در نتیجه، برای شفاف‌کردن فرآیند کار با پیشخان، با تحلیل سؤالات پرتکرار شما، راهنماهایی تهیه و در بخش‌های مختلف پیشخان پیاده‌سازی شده است.

بروزرسانی محتوای وب‌سایت و پیشخان توسعه‌دهندگان با درنظرگرفتن بازخوردهای شما توسعه‌دهندگان گرامی صورت گرفته است. بنابراین، شما می‌توانید با ثبت نظرات خود روی مقالات و دادن امتیاز به آن‌ها و همچنین با ثبت درخواست‌ قابلیت‌های جدید، به بهبود هرچه‌ بیشتر خدمات بازار در وب‌سایت و پیشخان توسعه دهندگان بازار کمک کنید.


بیشتر بخوانید: