بارگذاری چند بسته در یک رهانش

۲۴ خرداد ۱۴۰۰

اگر می‌خواهید برنامه‌ موفقی داشته باشید باید امکانی فراهم کنید که تمامی دستگاه‌های اندرویدی به برنامه شما دسترسی داشته باشند. اما پشتیبانی از تمامی دستگاه‌ها با معماری‌های متفاوت در یک بسته، باعث افزایش حجم آن بسته می‌شود و این مسئله دسترسی به برنامه‌تان را برای کاربران دشوار می‌کند. بازار برای حل این مشکل قابلیت جدیدی برای توسعه‌دهندگان فراهم کرده که با استفاده از آن می‌توانید بسته‌هایی با حجم کمتر و متناسب با دستگاه‌های مختلف را در اختیار کاربران خود قرار دهید.

امکان «بارگذاری چند بسته در یک رهانش» که به‌تازگی در پیشخان توسعه‌دهندگان بازار فعال شده، به شما کمک می‌کند تا بسته‌هایی با پیکربندی‌ متفاوت را در یک رهانش از برنامه خود بارگذاری کنید. با انجام این کار، کاربران شما زمان دریافت برنامه، به‌صورت خودکار، سازگارترین نسخه برنامه با نسخه SDK و معماری پردازنده دستگاه خود را دریافت و به برنامه شما دسترسی پیدا می‌کنند. 

هدف از فعال‌سازی قابلیت «بارگذاری چند بسته در یک رهانش» کاهش حجم برنامه‌ها و بهینه‌سازی تجربه کاربران  است. در همین راستا، پیکربندی‌های جدیدی نیز در دست توسعه هستند، که به‌زودی اعلام خواهند شد.

برای آشنایی بیشتر با این امکان، «قابلیت بارگذاری چند بسته در یک رهانش» را بخوانید.