معرفی تمدید خودکار و پرداخت سریع: ابزارهایی برای تحول در کسب‌وکار توسعه‌دهندگان

۰۱ دی ۱۴۰۰

استفاده از مدل درآمدی اشتراک به یکی از ترندهای اصلی امروز کسب‌وکارهای دنیای تکنولوژی تبدیل شده و کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک زیادی به استفاده از این روش که پیش از این هم بارها امتحان خود را پس داده علاقه‌مند شده‌اند. حال که دیگر استفاده از این روش درآمدزایی یک راه‌حل ثابت‌شده است، دغدغه اصلی توسعه دهندگان استفاده از ابزارهایی است که به بهره‌وری بیشتر از این مدل درآمدی کمک می‌کنند، ابزارهایی که «پرداخت سریع» و «تمدید خودکار اشتراک» از مهم‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود و حالا امکان استفاده از آن‌ها را برای توسعه دهندگان بازار فراهم شده است.

تمدید اشتراک تنها با چند کلیک با پرداخت سریع: سرویس اشتراک به توسعه دهندگان کمک می‌کند تا محصولات دیجیتال خود را به‌جای فروش تکی و جداگانه، در قالب اشتراک‌های طولانی مدت در اختیار توسعه دهندگان قرار دهند. همین موضوع باعث شده تا جذب کاربران برای بازه‌های زمانی طولانی مدت به یکی از مهم‌ترین نکات حائز اهمیت این مدل درآمدی تبدیل شود. حال قابلیت پرداخت سریع بازار کمک می‌کند که تمدید این دوره‌های اشتراک تنها با چند کلیک و بدون نیاز به انجام فرآیند پرداخت بانکی امکان پذیر باشد. پرداخت سریع تمدید اشتراک محصول شما را به طور مستقیم به حساب بانکی کاربر متصل خواهد کرد. این اتفاق با توجه به میلیون‌ها کاربر بازار که پیش از این هم علاقه‌ خود را به خرید محصولات دیجیتال با کیفیت نشان داده بودند می‌تواند فرصتی عالی در اختیار توسعه دهندگان و تیم‌های کوچک و بزرگی قرار دهد که قصد دارند از این روش درآمدی استفاده کنند.

با تمدید خودکار کاربران خود را به مشتریان طولانی مدت تبدیل کنید: در دنیای امروز که راحتی تجربه کاربری و سرعت بالا در استفاده از خدماتی که برنامه‌ها ارائه می‌کنند از پارامترهای مهم موفقیت یک برنامه به شمار می‌روند، استفاده از قابلیت تمدید خودکار کمک خواهد کرد تا کاربران به دلیل بسیار ساده بودن فرآیند تمدید اشتراک، به مشتریان طولانی مدت برنامه‌ها تبدیل شوند. به شکل ساده‌تر ویژگی تمدید خودکار سرویس اشتراک بازار اجازه خواهد داد تا در صورتی که کاربر در کیف پول خود موجودی کافی داشته باشد، اشتراکی که تهیه کرده به صورت خودکار و بدون نیاز به انجام هیچ فرآیند دیگری تمدید شود.

شارژ شدن کیف پول کاربر تنها با چند کلیک و بدون نیاز به طی کردن فرآیند پرداخت الکترونیکی در کنار قابلیت تمدید خودکار اشتراک ویژگی‌های هستند که فرآیند تهیه اشتراک یه محصول دیجیتال و استفاده از آن برای مدت طولانی را به کاری ساده که تنها نیازمند چند کلیک است تبدیل می‌کنند. این قابلیت‌ها بدون هیچ پیاده‌سازی فنی پیچیده‌ای در اختیار توسعه دهندگان بازار قرار گرفته‌اند تا کسب درآمد از این روش و ارائه یک تجربه کاربری باکیفیت به کاربران ساده‌تر از همیشه باشد. 



برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این قابلیت‌ها حتما نگاهی به این مطلب داشته باشید. توسعه دهندگان بازار می‌توانند برای دریافت راهنمایی در پیاده‌سازی و استفاده از سرویس اشتراک، پیشخان بازار و سایر قابلیت‌های بازار برای توسعه دهندگان از طریق ثبت تیکت یا تماس با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۷۹۸ با ما در ارتباط باشند.