چگونه یکی از برگزیده‌های بازار باشید؟‌

۰۳ آبان ۱۴۰۰

پس از ماه‌ها تلاش، برنامه و بازی خود را توسعه داده‌ و در بازار منتشر کرده‌‌اید و حالا می‌خواهید آن را به کاربران معرفی کنید. از آن‌جایی‌که ده‌ها هزار برنامه و بازی دیگر نیز توسط توسعه دهندگان بازار پیش از این منتشر شده‌‌اند، دیده‌شدن محصول شما در میان دریایی از محصولات متنوع کار دشواری به‌نظر می‌رسد.

احتمالاً تاکنون لیست‌ها و بنرهای متنوعی که در صفحه‌ی اول بازار به کاربران پیشنهاد می‌شود را دیده‌اید؛ لیست‌های «برنامه‌های جدید منتخب سردبیران»، «بروزرسانی‌های منتخب سردبیران» یا بنرهای «بالای صفحه» و «میان‌ صفحه» تنها چند نمونه از ابزارهای رایگان و دردسترسی هستند که به معرفی هرچه‌بیشتر برنامه و بازی شما کمک می‌کنند.

بازار با بیش از ۴۵ میلیون کاربر فعال ایرانی، این امکان را فراهم آورده تا برنامه و بازی خود را به‌دست مخاطبان بسیاری برسانید. ماهیانه بیش از ۵۰۰ بازی و برنامه در لیست‌ها و بنرهای صفحه اول بازار نمایش داده می‌شود. محصولات برگزیده‌ی این لیست‌ها، آسان‌تر از رقیبان خود در معرض دید کاربران قرار می‌گیرند و اقبال بیشتری برای دانلود و نصب پیدا می‌کنند.

«راهنمای بازی‌ها و برنامه‌های برگزیده» با درنظرگرفتن بازخوردهای توسعه دهندگان بازار و با هدف آشنایی بیشتر با چگونگی انتخاب برگزیده‌ها در بازار تهیه شده است. شما در این راهنما، با فرآیندهای سیستمی و غیرسیستمی انتخاب برنامه‌ها و بازی‌های برگزیده، لیست‌ها و بنرهای مختلف بازار و معیارهای لازم برای برگزیده‌شدن آشنا می‌شوید.

تمامی محصولات منتشرشده در بازار، درصورتی‌که طبق استانداردهای تعریف‌شده در این راهنما توسعه‌ پیدا کرده باشند، می‌توانند فرصت قرارگرفتن در لیست‌ها و بنرهای برگزیده‌ را به‌دست‌بیاورند. عملکرد صحیح محصول، بروزرسانی قابلیت‌ها، ارائه‌ی محتوا و خدمات کاربردی و جلب رضایت کاربران ازجمله معیارهایی هستند که به برگزیده‌شدن برنامه و بازی شما در بازار کمک می‌کنند.

سردبیران بازار پیوسته در حال بررسی برنامه‌ها و بازی‌های منتشر‌شده و انتخاب محصولات باکیفیت براساس «راهنمای بازی‌ها و برنامه‌های برگزیده» هستند. شما نیز می‌توانید برای قراردادن برنامه و بازی خود در لیست‌ها و بنرهای بازار، از قسمت تیکت‌های پشتیبانی پیشخان توسعه‌دهندگان درخواست ثبت کنید و پس از تأیید سردبیران، یکی از برگزید‌گان بازار باشید.


بیشتر بخوانید: