بازار رویداد «گیم‌هایپ» را با هدف ساخت بازی‌های هایپر کژوال برگزار می‌کند

۳۱ خرداد ۱۴۰۱

ساخت بازی‌های هایپر کژوال یکی از مرسوم و بهترین راه‌های تیم‌سازی و محک زدن توانایی توسعه‌دهندگان بازی‌های موبایلی در بازه زمانی کوتاه است. با این هدف، بازار در تیر و مرداد ۱۴۰۱ رویداد «گیم‌هایپ» را با پنل‌هایی از بازی‌سازان و ناشران معتبر از سراسر جهان برگزار خواهد کرد.

این رویداد شامل ۵۰۰۰ دلار جایزه نقدی به همراه فرصت انتشار بازی‌ها توسط ناشران شناخته شده بازی‌های موبایلی در بازارهای جهانی می‌شود. جوایز به این شکل بین تیم‌های برنده تقسیم خواهد شد.

  • تیم اول ۲۵۰۰ دلار
  • تیم دوم ۱۵۰۰ دلار
  • تیم سوم ۱۰۰۰ دلار

برای شرکت در این مسابقه کافی‌ست فرم ثبت‌نام مربوط به این رویداد را پر کرده و تیم خود را تا تاریخ ۳۱ تیر آماده حضور در سرورهای دیسکورد رویداد کنید. در روز ۱ مرداد تم مسابقه معرفی خواهد شد و تیم‌ها برای ساخت بازی‌های خود سه هفته زمان خواهند داشت. در این مدت منتورهای رویداد برای رسیدن به نتیجه بهتر تیم‌ها را همراهی خواهند کرد.

رویداد گیم‌هایپ در تاریخ ۲۱ مرداد به پایان می‌رسد و بازار برنده‌ها را در تاریخ ۳۰ مرداد معرفی خواهد کرد. برای آشنایی بیشتر با پنل‌های گیم‌هایپ و ثبت‌نام در این رویداد به صفحه رسمی آن مراجعه کنید. اطلاعات بیشتر از رویداد گیم‌هایپ از طریق سایت توسعه دهندگان بازار و مجله بازار به اطلاع شما خواهد رسید.