آواگیمز با همکاری بازار گلوبال گیم جم را برگزار می‌کند

۲۹ دی ۱۴۰۰

امسال ششمین دوره رویداد گلوبال گیم جم توسط آواگیمز با همکاری بازار برگزار خواهد شد.

در این رویداد بین‌المللی بازی‌سازان از سرتاسر دنیا به صورت همزمان دو روز فرصت خواهند داشت تا در مورد یک موضوع واحد، بازی‌های جدید و خلاقانه تولید کنند. طبق اعلام آواگیمز شرکت‌های مطرح بازی‌سازی کشور هم در میان تیم‌های شرکت‌کننده در ششمین دوره گلوبال گیم جم حضور خواهند داشت.

با توجه به پاندمی ویروس کرونا، گلوبال گیم جم امسال آواگیمز هم به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. اطلاعات مربوط به نصب و حضور در پلتفرم رویداد بعد از ثبت نام برای توسعه دهندگان ایمیل خواهد شد. گلوبال گیم جم امسال علاوه بر ساخت بازی شامل بخش‌هایی مثل تیم‌سازی، ایده‌پردازی، بازی، گپ و گفت، جلسه دورهمی و مسابقات جداگانه هم می‌شود. در توضیحات مرتبط با این رویداد آمده است:

این رویداد برای شما فرصت خوبی خواهد بود تا از فرایند معمول خود در بازی‌سازی فاصله بگیرید و فقط و فقط به خلاقیت و کامل کردن ایده فکر کنید. ممکن است در این مدت زمان، طرح پروژه جدیدی از بازی را پایه‌ریزی کنید؛ اما به طور کلی خروجی بازی گیم‌جم لزوما درآمدزا نخواهد بود یا جایی منتشر نخواهد شد.

آواگیمز

باید در نظر داشت که لازم نیست حتما در قالب یک تیم در این رویداد شرکت کنید و افراد چند روز قبل از آغاز گلوبال گیم جم می‌توانند از طریق دیسکورد فرم مربوط به تیم‌یابی را پر کنند. در ضمن تم رویداد به صورت جهانی انتخاب خواهد شد و آواگیمز آن را یک هفته قبل از رویداد به شرکت‌کنندگان اعلام خواهد کرد.

رویداد در ساعت ۱۸ روز ۶ بهمن ماه در یک جلسه آنلاین به صورت رسمی آغاز خواهد شد و در ساعت ۱۸ روز ۸ بهمن به پایان خواهد رسید. برای جزییات بیشتر در رابطه با گلوبال گیم امسال می‌توانید به صفحه Evand این رویداد مراجعه کنید. آواگیمز، آکادمی گیم‌دیزاین طاها و بازار برگزار کنندگان این رویداد هستند.