هواوی با همکاری بازار Huawei Code Cup را برای توسعه دهندگان برگزار می‌کند

۱۹ دی ۱۴۰۰

برای شرکت در مسابقه هواوی کد کاپ روی این لینک کلیک کنید


بازار از توسعه‌دهندگان دعوت می‌کند با شرکت در مسابقه جام کدنویسی هواوی نسخه HUAWEI Mobile Services برنامه خود را توسعه دهند. طی سال‌های اخیر نسخه HMS برنامه‌های موبایلی مخاطبان گسترده‌ای پیدا کرده‌اند. در متن فراخوان هواوی برای جام کدنویسی هواوی آمده است:

«یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر توسعه دهنده اپلیکیشن، علاقه زیاد به یادگیری مباحث جدید است. مسابقه بزرگ چالش توسعه دهندگان سرویس‌های موبایل هواوی، ۳۰ هزار توسعه دهنده ایرانی را دعوت به شرکت در چالشی جدید در حیطه توسعه اپلیکیشن برای سرویس‌های موبایل هواوی می‌کند»

هواوی

هواوی

بخش توسعه دهندگان HMS با نام HMS Core شناخته می‌شود و شامل APIها، SDKها و سرویس‌هایی است که توسعه‌دهندگان می‌توانند برای ساخت برنامه‌ها از آن‌ها استفاده کنند. HMS Core شامل ابزارهایی برای تبلیغات، تشخیص چهره، تشخیص متن، خرید درون برنامه‌ای و رهگیری مکانی برای توسعه دهندگان می‌شود. در ضمن برای بهبود عملکرد برنامه‌های اندرویدی HMS، این کمپانی APIهای جایگزین موارد مشابه در سرویس‌های گوگل را هم توسعه داده که برای ساخت این نسخه از برنامه‌ها می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و شرکت در این مسابقه می‌توانید از این لینک اقدام کنید. این مسابقه با همکاری بازار، تپسل، کمپ مانا و پارادایس هاب برگزار می‌شود. با تماس با پشتیبانی توسعه دهندگان بازار به شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۷۹۸ می‌توانید سوالات خود در رابطه با نسخه HMS برنامه‌ها و جزئیات لازم برای شرکت در این چالش را بپرسید.