خطای نصب در پیشخان بازار چگونه کار می‌کند؟

۰۶ شهریور ۱۴۰۰

توسعه دهندگان بازار با مراجعه به پیشخان و بخش داشبورد می‌توانند به نمودارهای مختلفی در ارتباط با وضعیت برنامه خود روی بازار دسترسی داشته باشند. یکی از این نمودارها مربوط به «سلامت نصب» می‌شود، نموداری که در ادامه از آن خواهیم گفت.

در بخش داشبورد و پایین صفحه، شما به نمودار سلامت نصب برنامه دسترسی خواهید داشت. همان‌طور که پیش از این در سایت توسعه دهندگان بازار گفته بودیم، درصد خطای نصب برابر است با مجموعه خطاهای نصب به کل تلاش برای نصب یک برنامه. در این نمودار می‌توانید خطای نصب برنامه در یک بازه زمانی ۳۰ روزه را مشاهده کنید. این نمودار براساس درصد کل خطاهای نصب نسبت به تمام نصب‌ها قابل مشاهده است.

با ورود به بخش جزئیات این نمودار می‌توانید به اطلاعات گسترده‌تری در مورد خطای نصب دسترسی داشته باشید. مثلا می‌توان فهمید که چه شماره نسخه‌ای از برنامه شما در چه زمانی، چه تعداد خطای نصبی دریافت کرده است. در بخش دیگری از نمودار مشخص شده که کاربران با چه میزان خطای نصب روبرو شده‌اند.

پیشخان بازار

لازم به ذکر است که این نمودار را می‌توان براساس تعداد خطاهای دریافتی شخصی‌سازی کرد. همچنین بازه زمانی این جدول بین ۳۰ روز الی ۶ ماه قابل جابجایی خواهد بود. به طور کلی تحلیل نمودار سلامت نصب در پیشخان بازار به شما کمک خواهد کرد تا دید بهتری نسبت به مشکلات اصلی برنامه خود و اولویت بندی برای رفع آن‌ها داشته باشید.

در بخش راهنمای سایت توسعه دهندگان بازار می‌توانید به جزئیات بیشتری در مورد با خطای نصب دسترسی پیدا کنید. در آن‌جا به متداول‌ترین خطاهای نصب که ممکن است کاربران اندروید آن‌ها را دریافت کنند هم پرداخته‌ شده است. همچنین همکاران ما در بخش پشتیبانی بازار منتظر و آماده پاسخ به تمام سوالات شما هستند. در نهایت با مراجعه به این مطلب در Google Git  می‌توانید از خطاهای متداول برنامه‌های اندرویدی با خبر شوید.


بیشتر بخوانید: