API پیشخان بازار؛ گامی به‌سوی مکانیزه‌شدن مدیریت برنامه

۲۶ آبان ۱۴۰۰

اکنون می‌توانید برای انجام فرآیند مدیریت برنامه و بازی خود از «API پیشخان بازار» استفاده کنید. 

«API پیشخان بازار» با هدف مکانیزه‌کردن فرآیند مدیریت برنامه و بازی در پیشخان توسعه‌دهندگان بازار توسعه پیدا کرده است. با استفاده از این قابلیت، پیشخان بازار به صورت یک API مبتنی‌ بر REST در دسترس شما قرار می‌گیرد و درنتیجه، برای انجام برخی از امور مدیریت برنامه و بازی خود نیازی به مراجعه به رابط کاربری پیشخان نخواهید داشت.

Application Programming Interface که به‌اختصار API نامیده می‌شود، یک نوع رابط سیستم‌ها یا برنامه‌های کامپیوتری است که امکان برقراری ارتباط میان دو نرم‌افزار مختلف را فراهم می‌کند. با استفاده از API، امکان مکانیزه‌شدن ارتباط نرم‌افزارها برای شما فراهم می‌شود و دیگر برای انجام فرآیندهای از‌پیش‌تعریف‌شده، نیازی به صرف زمان و انرژی از سوی نیروهای انسانی نخواهید داشت.

با استفاده از «API پیشخان بازار» فرآیند انتشار پیوسته و آنی (CI/CD) امکان‌پذیر می‌شود. بنابراین، می‌توانید مراحل مربوط به بارگذاری و انتشار نسخه جدید برنامه و بازی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن طی کنید.

خطاهای انسانی در فرآیند مدیریت برنامه، منجر به ایجاد هزینه‌های مازاد و تکرار دوباره‌ی فرآیند می‌شود. از دیگر مزیت‌های مکانیزه‌کردن فرآیند مدیریت برنامه و بازی با استفاده از API پیشخان بازار، کاهش خطاهای انسانی و جلوگیری از تکرار خطاهای مشابه است.

API پیشخان توسعه‌دهندگان بازار اکنون از چندین امکان مختلف، ازجمله «ایجاد رهانش»، «حذف رهانش»، «افزودن بسته به رهانش» و «ارسال درخواست برای بررسی رهانش» پشتیبانی می‌کند و به مرور قابلیت‌های دیگری نیز به آن افزوده می‌شود. شما نیز می‌‌توانید قابلیت‌های مورد نظر خود برای API پیشخان را درخواست بدهید.

برای آشنایی بیشتر با قابلیت‌های مختلف این API و چگونگی پیاده‌سازی آن‌ها راهنمای API پیشخان بازار را بخوانید.