اضافه شدن بخش آموزش ویدیو به بازار

۲۴ خرداد ۱۳۹۹

محصول جدید بازار، با عنوان آموزش به منظور فراهم ساختن بستری برای رساندن محتوای آموزشی ویدئویی با کیفیت، میان کاربران بازار و تولید کنندگان محتوا به زودی شروع به کار خواهد کرد. آموزش، به عنوان یکی از محصولات اپلیکیشن بازار خواهد بود. ۴۵ میلیون کاربر فعال، پتانسیل زیادی برای تعامل و ارتباط میان مخاطبان و تولید کنندگان محتوا وجود می‌آورد.

ویدیوهای رایگان

در این بخش که صفحه‌ اصلی بخش آموزش می‌باشد، ویدئوهای رایگانی که مدرسان و تولید کنندگان محتوا تهیه کنند، در کنار دوره‌های غیر رایگان، با الگوریتم‌های بازار به مناسب‌ترین کاربران نشان داده می‌شوند.

کانال شخصی برای تولید کنندگان محتوا

هر تولید‌کننده‌ی محتوا، همانند اینستاگرام در بازار کانال شخصی خود را نیز خواهد داشت که همه‌ی محتواها (شامل ویدیوهای رایگان و دوره‌های غیررایگان) در آن نشان داده خواهد شد.

دوره‌های غیررایگان:

در کنار ویدیوهایی که به صورت رایگان به کاربران نشان داده می‌شود، فرصتی برای نمایش و فروش دوره‌های غیر رایگان نیز وجود دارد تا کاربران بتوانند محتوای آموزشی با کیفیتی را تهیه کنند.

در صورتی که تمایل دارید به صورت اختصاصی برای اپ بازار دوره‌ی غیر رایگانی تهیه کنید، در مورد جزئیات از طریق ایمیل education@cafebazaar.ir با همکاران ما در ارتباط باشید.