وضعیت پیشخان توسعه‌دهندگان در نوروز ۱۴۰۳ و زمان بندی تصفیه‌حساب اسفند ماه

۲۱ بهمن ۱۴۰۲

به درخواست توسعه‌دهندگان، پیشخان بازار طی تعطیلات رسمی نوروز ۱۴۰۳ به کار خود ادامه خواهد داد و هیچ‌یک از بخش‌های پنل مسدود یا محدود نخواهد بود. توسعه‌دهندگان می‌توانند در این بازه زمانی همچنان از قابلیت‌های پیشخان بازار استفاده کنند و سؤالات خود را از طریق ثبت تیکت با پشتیبانی توسعه‌دهندگان در میان بگذارند.

با توجه به ترافیک بالای درخواست‌های توسعه‌دهندگان در روزهای انتهایی سال، به شما پیشنهاد می‌کنیم تغییرات مورد نظر در برنامه‌های خود را حداکثر تا انتهای روز ۲۵ اسفند برای بازار ارسال کنید. بازار تلاش خواهد کرد همه برنامه‌هایی را که تا پایان این روز در پیشخان توسعه‌دهندگان بارگذاری می‌شوند تا قبل از پایان سال بررسی کند. طی تعطیلات رسمی نوروز نیز بررسی برنامه و پاسخگویی به توسعه‌دهندگان ادامه پیدا خواهد کرد؛ در عین حال، این فرایند ممکن است نسبت به روزهای غیر تعطیل در بازه طولانی‌تری انجام شود.

برای سهولت بیشتر در انتشار برنامه در بازه تعطیلات نوروز، استفاده از قابلیت «درخواست انتشار غیر خودکار بسته جدید» به توسعه دهندگان اجازه خواهد داد تا با بارگذاری نسخه جدید برنامه و ارسال درخواست انتشار، پس از تایید برنامه امکان انتشار برنامه در بازه زمانی دلخواه را داشته باشند.

همچنین تصفیه‌حساب اسفند ۱۴۰۲ در دو مرحله انجام خواهد شد. در مرحله اول، مبلغ قابل تصفیه‌ بازه یکم تا بیستم اسفند ماه به ازای مبالغ بالای ۵۰ هزار تومان، ظرف ۵ روز کاری از تاریخ ۲۰ اسفند به حساب توسعه‌دهندگان واریز می‌شود.

در مرحله دوم نیز برای بازه ۲۱ تا ۲۹ اسفند ماه، کلیه مبالغ قابل تصفیه بالای ۵ هزار تومان در اولین روزهای کاری فروردین ماه به حساب توسعه‌دهندگان واریز خواهد شد. برای پرداخت لازم است تا‌ همه بخش‌های اطلاعات ناشر و شماره شبای بانکی شما تأییدشده و گزینه تصفیه‌حساب خودکار نیز فعال باشد. در این صورت تصفیه‌حساب شما با آخرین شبای اعلامی بسته خواهد شد.
همچنین تصفیه‌حساب اسفند توسعه‌دهندگان حقوقی منوط به ارسال و تایید فاکتور فروش و برگشت از فروش بهمن ۱۴۰۲ و ماه‌های ماقبل آن است. بنابراین از شما خواهشمندیم برای قرار گرفتن در تصفیه‌حساب دور اول اسفند تا تاریخ ۱۰ اسفند فاکتورهای خود را ارسال نمایید.

از همراهی شما با بازار در این سال صمیمانه سپاسگزاریم و امیدواریم سال جدید پر از موفقیت و پیشرفت برای این صنعت باشد.