سوالات متدوال

در این صفحه پاسخ سوالات متداول توسعه‌دهندگان بازار را پیدا می‌کنید. اگر به نتیجه نرسیدید پس از ارسال پیام برای پشتیبانی، کارشناسان بازار به سوال شما پاسخ خواهند داد.

چگونه می‌توانم با بازار همکاری کنم؟

آیا برنامه‌های من با قوانین انتشار برنامه در بازار مطابقت دارد؟

چرا با وجود تکمیل اطلاعات، هنوز پیغام ناقص بودن اطلاعات نمایش داده می‌شود؟

من به ایمیلی که با آن حساب ساخته‌ام دسترسی ندارم. چگونه می‌توانم مجدد فعالیت کنم؟

ایمیلی را که با آن حساب ساخته‌ام فراموش کرده‌ام. چگونه می‌توانم به آدرس آن دسترسی داشته باشم؟

رمز عبور پیشخان را فراموش کرده‌ام. چگونه می‌توانم آن را بازیابی کنم؟

چرا برای انتشار برنامه باید ۴۰ هزار تومان بابت اشتراک سالانه پرداخت کنم؟

پس از بارگذاری برنامه در پیشخان چقدر طول می‌کشد تا برنامه‌ام منتشر شود؟

چرا پس از بارگذاری برنامه، گزینه ارسال درخواست انتشار قابل مشاهده نیست؟

آیا می‌توانم بروزرسانی برنامه‌ام را برای درصدی از کاربران ارائه دهم؟

آیا می‌توانم بسته‌هایی با معماری‌های مختلف از یک برنامه را منتشر کنم؟

آیا امکان حذف برنامه یا بسته‌های بارگذاری شده در پیشخان وجود دارد؟

جزییات فروش برنامه‌ام را از کدام بخش پیشخان می‌توانم دریافت کنم؟

تصفیه‌حساب درآمد من چه زمانی انجام خواهد شد؟

فاکتور فروش و برگشت از فروش چه شرایطی باید داشته باشد تا تایید شود؟

فاکتور پرداخت برای تبلیغات و فاکتور اشتراک سالانه به چه صورت و در چه بازه زمانی به دست من می‌رسد؟

آمار نصب برنامه‌های من چگونه شمرده می‌شود؟

چرا تعداد نصب‌های فعال برنامه من در پیشخان توسعه‌دهندگان، با آماری که در بازار به کاربران نمایش داده می‌شود تفاوت دارد؟

برای جذب کاربران به برنامه‌ام چه کاری باید انجام دهم؟

برنامه من بر اساس چه معیارهایی در نتیجه جستجو نمایش داده می‌شود؟

چرا برنامه من با جستجوی نام آن در جایگاه اول قرار نمی‌گیرد؟

چقدر زمان نیاز است تا برنامه‌ من از راه جستجوی بازار در دسترس باشد؟

اگر برنامه من به دلیل تخلف معلق شود و پس از رفع تخلف منتشر شود، چقدر طول می‌کشد تا دوباره به نتایج جستجو برگردد؟

امکان چند مدل تبلیغاتی برای برنامه من در بازار فراهم است؟

تفاوت تبلیغات در جستجو و تبلیغات در گشت‌وگذار چیست؟

آیا امکان تبلیغ برنامه من به صورت بنر بزرگ در صفحه اول بازار وجود دارد؟

برای قرار گرفتن برنامه‌ام در لیست‌های پربازدید مانند لیست‌های مناسبتی یا لیست «تازه واردهای برگزیده» چه کاری باید انجام دهم؟

اگر از روند انتشار برنامه یا خدماتی که از سمت بازار به من ارائه شده است ناراضی باشم، چگونه می‌توانم شکایت خود را مطرح کنم؟

پاسخ نظرات من در صفحه برنامه‌ام نمایش داده نمی‌شود؟

اگر پاسخ سوال خود را پیدا نکردید لطفا با پشتیبانی بازار تماس بگیرید:

زمان انتشار: ۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۷:۱۷

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴۰۰-۰۳-۲۳ ۰۴:۲۷