معرفی اسکرینشاتهای پروموشن و قواعد بارگذاری آنها
اسکرینشاتهای پروموشن تصاویریاند که از برنامهی شما در ردیفهای اتوماتیک عکسدار بازار، برای مثال لیست «گشتوگذار در بازی/برنامههای پیشنهادی» نمایش داده میشود.
تغییر این اسکرینشاتها در پیشخان توسعهدهندگان بازار و در بخش تصاویر جزییات برنامه قابل دسترسی است.
در این ردیف برنامههای پیشنهادی برای هر کاربر از مجموعه برنامههایی که دارای تصویر مناسب هستند نمایش داده میشود. دقت کنید این سطر به طور اتوماتیک و براساس سلیقهی کاربر (مشابه لیست برنامه/بازیهای پیشنهادی برای شما) ساخته میشود.
بنابراین با آپلود تصویر مناسب میتوانید امکان حضور در این سطر را پیدا کنید. درصورتیکه چند تصویر آپلود کنید، تصاویر بارگذاریشده با اسلایدشو (Slide Show) نمایش داده میشوند. اضافهکردن سه یا چهار عکس مناسب میتواند نرخ تبدیل کلیک برنامه/بازی شما را تا دو برابر افزایش دهد.
تصاویری از اسکرینشاتهای برنامهی شما که برای اسکرینشات پروموشن نیز مناسب بودهاند یک بار به طور اتوماتیک به این بخش منتقل شدهاند.
تصاویر بارگذاریشده باید دارای ویژگیهای زیر باشد:
-
حداقل طول: ۱۱۵۲px
-
حداقل ارتفاع: ۶۴۸px
-
نسبت ابعاد: ۱۶:۹
-
حداکثر حجم: 1MB
-
نوع فایل: JPG
مواردی که باید در مورد اسکرینشاتهای آپلود شده رعایت شود
برای این سطر دو نوع تصویر میتوانید بارگذاری کنید:
۱- اسکرینشات از محیط داخل برنامه/بازی: مشابه اسکرینشاتهای صفحهی جزییات برنامه، میتوانید تصاویر با ابعاد مناسب از محیط داخل برنامه، یا گیمپلی بازی را اینجا آپلود کنید.
در این حالت باید ضوابط اسکرینشاتهای صفحهی جزییات برنامه را رعایت کنید.
۲- تصاویری که از محیط داخل برنامه نیست باید طبق گایدلاین بنر ریسه طراحی شود.
رعایت سادگی، استفاده از تصاویر باکیفیت، خوانا بودن نوشتار، نوشتن فقط یک شعار و رعایت قواعد نگارشی از مهمترین موارد این گایدلاین است که میتواند به افزایش نرخ تبدیل کلیک برنامهی شما کمک کند.
نکتهی حائز اهمیت این است که این تصاویر نباید مناسبتی باشند و باید همیشه قابل نمایش باشند. بنابراین لازم است از آپلود تصاویر مربوط به کمپینها یا تخفیفهای خاص و موقت پرهیز کنید.